Jag vann ett härligt bokpaket!



Sedan några månader är jag flitig medlem på Boktipset och förra veckan deltog jag i en tävling de hade där, för i potten låg Anna Fredrikssons debutroman Sommarhuset och den vill jag gärna läsa.

Igår fick jag veta att jag var en av två lyckliga vinnare och redan idag damp bokpaketet ner i brevlådan!

Det ska bli riktigt kul att få läsa dessa böcker och särskilt mycket ser jag fram emot Anna Fredrikssons bok, för hon har varit gästbloggare på Boktipset och generöst delat med sig av en massa bra tips till blivande författare.

Förutom dessa tre böcker fick jag exklusiva utdrag ur fem kommande böcker och det blir förstås spännande att redan nu tjuvkika lite där inför kommande boksläpp!

Kommentarer

Hanna Lans sa…
Jag var flitig på Boktipset för ett tag sedan, men sedan tog den andra bloggen över helt och hållet. Men ett riktigt bra forum är det!
Ja, det är kul och jag hänger där en hel del, för det går snabbt att bli lite vän med folk där.

Och så är det spännande att följa en och annan egenutgivare längs resan också!

Populära inlägg