Bokmässans första dag


Idag slår den enorma mässan Bok & bibliotek i Göteborg upp dörrarna och först ut att mingla bland böcker och författare är som vanligt branschfolk av alla de slag. Imorgon är det dags för allmänheten att klockan 14 få stiga innanför de magiska portarna som leder in i böckernas förtrollade värld.

Min sprillans nya roman Närmare dig som kom ut i pappersupplaga så sent som igår (och finns som e-bok sedan den 1 september) går att köpa i Qoola Qvinnors monter C00:05. Där finns min synnerligen trevliga förläggare Annika Bengtsson tillsammans med samtliga titlar ur Grim förlags produktion.

Besök gärna montern och köp mycket bra böcker till imponerande låga mässpriser. Min egen storpocket kostar endast 79 kronor under mässan och det kan inte ens den annars så konkurrenskraftiga nätbokhandeln konkurrera med.

Själv ska jag dit som besökare på både fredag och lördag och jag vet att flera av våra flickor i bokcirkel också beger sig dit. Som vanligt ska det bli fantastiskt roligt och intressant. Det vet jag redan på förhand.

Jag är ju en inbiten gäst.

Kommentarer

Populära inlägg