Min reportagebok är tryckt och klar



Det är så härligt att kunna säga att min reportagebok Våra älskade orkade inte leva är tryckt och klar! Nu har den tryggt och säkert landat på Grim förlag, där min förläggare Annika Bengtsson tagit väl hand om lådorna fulla med böcker och placerad dem i fina staplar på lagret.

Vi har också passat på att luncha ihop och då fick jag flera lådor med rykande färska böcker som jag ska ge bort till de fantastiska anhöriga som medverkar i boken och även kunna sälja själv när någon vän vill köpa en bok.

Trots att boken inte släpps förrän på måndag, tickar beställningarna in på nätbokhandeln redan nu. Det var många som hade satt boken på bevakning (fler bevakningar än någon annan bok tidigare på Grim förlag, så det gladde mig mycket!) och nu när boken finns i lager går den att beställa. Den finns både på Adlibris och Bokus och mer information om boken finns på min författarblogg.

Jag hann inte mer än hem med mina lådor, så ryckte jag med mig ett antal ut i det vackra eftermiddagsljuset för att ta några bilder på boken i sin hemmiljö.

Nu håller jag tummarna för att Våra älskade orkade inte leva tas emot väl av läsarna för det är många gripande historier och jag tycker att omslaget blev precis så vackert som jag hoppades på när jag målade bilden.


Kommentarer

Populära inlägg